Jako hra na schovávanou s ajťákem

15:23 Acantha 1 Comments



Firemního ajťáka jsem viděla jen jednou ze tří případů, a to jen díky tomu, že jsem pracovala v IT firmě, kde si všechno spravovali sami.

Tím druhým byl ajťák, na kterého si kolegové stěžovali, protože všechno přeházel, a vytvořil tím neskutečný chaos (rozumějte: zmodernizoval starý program).

Třetí případ byl ve firmě, kde jsem působila na zákaznické lince. Docházela jsem do kanceláře přes půl roku, ale místního ajťáka jsem nikdy neviděla. Zato jsem o něm pořád slyšela. 

„Vašek se rozešel s přítelkyní.“ 
„Vašek jede na hory.“ 
„Vašek si na horách zlomil ruku.“ 

Byl jako fantom. Když jsem se potom ptala, jestli to je ten Vašek, který se u nás před týdnem stavil, dozvěděla jsem se, že to je ještě jiný Vašek. Ještě jiný Vašek?!

Dodnes neznám odpověď. Kde se ti ajťáci schovávají? Třeba fungují jen na noční směny nebo tak něco.

Pokud vám nevadí pracovat přes den, třeba by se vám líbila jedna z těchto IT pozic.

Zdroj foto: flickr (http://bit.ly/2BiHpav), licenční práva na https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/

1 komentář:

  1. My v práci žádného ajťáka nemáme. IT řešení má na starost speciální externí firma, takže v práci žádného takového kolegu nemáme. Asi se to řediteli vyplatí víc. Mají totiž pod palcem úplně všechno a my s nimi komunikujeme na dálku, jen v případě, že není něco v pořádku :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za Vaši návštěvu na našem blogu! :)